ARCULATTERVEZÉS

Brand design

az egyediségért

Mindannyian vágyunk rá, hogy kitűnjünk a tömegből, hogy észrevegyenek, hogy értékeljék az erőfeszítéseinket, hogy minket válasszanak. Különösen igaz ez a vállalkozások esetén, ahol a hatalmas online és offline marketing-zajban nagyon nehéz láthatóvá válni.

  • Te is úgy érzed, hogy túl kevesen veszik észre a termékeidet, szolgáltatásaidat?
  • Nincs egység és következetesség a termékeid megjelenésében, a szolgáltatásaid prezentálásában?
  • Ügyfeleid nem tudnak megkülönböztetni a hasonló gyártóktól, szolgáltatóktól?

Stílusos arculat

a vállalkozásodnak

Rend a lelke mindennek

Itt az ideje, hogy rendet rakj, és kialakítsd azt az egységes megjelenési formát, vagyis arculatot, aminek a segítségével az ügyfeleid egyértelműen be tudnak azonosítani. Legyél egyedi, a konkurenciától jól megkülönböztethető – ebben lesz segítségedre az arculati elemeknek a megtervezése, majd következetes használata minden platformon.

Mindezek hozzásegítenek ahhoz, hogy növeld a vállalkozásodon belül az összetartozás érzését, növeld a céged ismertségét, pozitív attitűdöt válts ki a meglévő és potenciális ügyfelekből, s végsősoron elindulj a márkaépítés, brandépítés útján.

Kávézó arculat - branding
Kávézó arculata
Tesztver logo

Kisarculat és

nagyarculat

Mit takar a kisarculat?

A kisarculat megtervezése olyan elemek elkészítéséből áll, amelyekkel minden vállalkozásnak rendelkeznie kell, ez szinte „beugró”.

A kisarculat elemei:

  • logó
  • névjegykártya
  • levélpapír + boríték, bár ez az online világ növekedésével mára már inkább email-aláírást, valamint digitális Word vagy Google sablon elkészítését jelenti

Mit tartalmaz a nagyarculat?

A nagyarculat gyakorlatilag a kisarculat kibővítése, tehát magába foglalja az összes kisarculati elemet, valamint bármit, amit az adott vállalkozás még igényel (pl. meghívók, szórólapok, prospektusok, céges reklámtárgyak dizájnterve,  csomagolástervek, mappadizájn, social média posztok sablonjai, roll-upok, üzletdekoráció, stb.)

Arculati kézikönyv is készül, amely tartalmazza a vállalkozáson online és offline megjelenésének szabályait, a logóvariációkat, tipográfiát, használandó színpalettát, formákat, ábrákat, a képkezelési szabályokat.

Tesztver logo

Elkészíthetjük

arculatodat?

Tesztver logo

Egyeztessük, mit szeretnél!

Írj emailt, vagy ha az egyszerűbb, hívj fel telefonon, és beszéljük át, pontosan mit szeretnél!

Kapcsolatfelvétel